torek, 16. september 2008

Gorillaz Sound System

Petkov spektakel pred Telekomom. Ploščad pred stavbo telekoma je v petek zvečer kar mrgolela. Slovensko cesto so že ob treh popoldne zaprli in center Ljubljane je kmalu postal sprehajališče. Topel septemberski večer je spominjal na obmorsko promenado. Kmalu so se reke mladeži začele stekati proti vse glasnejšemu prizorišču, ki se je polnilo iz minute v minuto. Napovedani multimedijski spektakel, na katerem so nastopili Gorillaz Sound System, Siddharta, Murat & Jose, Billysi ter JAMirko in Pier., je namreč pritegnil nekaj tisoč glavo množico, ki je nestrpno čakala začetek predstave.


avtor: Helena Lovinčič

Kot da ne bi pred meseci poslušala krasnega Majcnovega predavanja o koncertni fotografiji. Prišla sem zadnji hip in pričela iskati primeren prostor, od koder bi se dalo fotografirati. Skušala sem se skozi vroča telesa preriniti v ospredje, vendar še veliko predaleč od odra. Poskusila sem srečo in uspelo mi je dobiti akreditacijo za fotografe tudi tik pred zdajci! Spustili so nas pod oder za prvi dve skladbi vsakega izvajalca, nato pa nagnali stran. Visoki fotografi so bili v prednosti, saj je bil oder zelo visoko postavljen, tako sem videla izvajalce le od pasu navzgor!


Siddharta (Helena Lovinčič)


Gorillaz (Helena Lovinčič)


Gorillaz (Helena Lovinčič)

Po več neuspelih poskusih sem ugotovila, da je koncertna fotografija zelo naporen posel; pevci nepredvidljivo skačejo in plešejo, reflektorji neprestano spreminjajo barvo in moč svetlobe, vse se bliska in kadi! Večji del sem se ukvarjala z nastavitvami aparata, klela nad bliskavico, ki se ni hotela prižgati in nad drugimi enookimi, ki so uveljavljali svojo premoč. Živahno pa je bilo tudi na poti domov ...


Avtor: (Helena Lovinčič)


Avtor : Helena Lovinčič

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Feel good......

R.D.Network pravi ...

Hello!
Nice blog.
Greetings from Argentina.

RoB Dangal TV